2020-10-30

"YOUTUBE" - "Golden Dawn: A Personal Affair" - "Χρυσή Αυγή: Προσωπική Υπόθεση" : ΕΝΑ VIDEO - ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗΣ ΜΕΡΟΛΗΨΙΑΣ & ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΜΙΣΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ANGELIQUE KOUROUNIS: "... ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ - ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΑ - ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΜΕΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ; - Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ Ο ΕΝΑΣ ΜΟΥ ΓΙΟΣ ΓΚΕΫ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΑ ΚΟΡΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ - ΑΝ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΡΘΕΙ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΒΑΓΟΝΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ... "

 


Angélique Kourounis:  "...Είμαι δημοσιογράφος οφείλω να καταγράφω τα γεγονότα αμερόληπτα. Αλλά μπορεί κανείς να παραμείνει αμερόληπτος στην θέση μου; Ο σύντροφός μου είναι ΕΒΡΑΙΟΣ, ο ένας γιός μου ΓΚΕΫ, ο άλλος ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ και εγώ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΑ, ΚΟΡΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ. Αν η Χρυσή Αυγή έρθει στα πράγματα το μόνο μας πρόβλημα θα είναι σε ποιό βαγόνι θα μας βάλουν..."



Χρυσή Αυγή: Προσωπική Υπόθεση


https://youtu.be/m9pDXSD8jIA



Golden Dawn: A Personal Affair


22 Μαΐ 2017