2010-11-25

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ - ΟΔΟΣ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟΥ 21 - ΠΕΡΙΟΧΗ ΦΙΛΟΠΑΠΠΟΥ - ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΑΓΚΕΛΑ


ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΑ ΠΕΘΕΡΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΚΑΙ ΦΕΜΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΤΗΣ ΕΠΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΓΑΜΟΥ

Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΕΓΙΝΕ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΟ 1997 (Η ΜΑΝΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ) ΔΟΛΙΩΣ ΣΕ ΣΠΙΤΙ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟΥ 21 - ΠΕΡΙΟΧΗ ΦΙΛΟΠΑΠΠΟΥ

ΤΟ ΚΑΤΩΘΙ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ΤΟ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΚΟΡΗ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΕΤΑΝΟΙΩΜΕΝΗ

ΑΛΛΑ ΜΑΤΑΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΕΚΥΨΕ ΣΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΑΦΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ 2004 ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΟΥΔΕΜΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΝΑ ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΕΛΑΒΕ ΠΟΤΕ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΤΩΘΙ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ΠΑΡ' ΟΤΙ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ



Όταν η μάνα μου με πήγε στο σύλλογο κακοποιημένων γυναικών με τελείωσε.
Μου έριξε ένα βάρος πάνω μου το οποίο δεν φεύγει.
Από τότε η οικογένεια έχει τελειώσει και ζει σε μια τρομοκρατία.
Επαναλήφθηκε συνεχώς και αδιαλείπτως.

Έχει ανοιχτεί μαύρη τρύπα που τα απορροφάει όλα.

Βλέπουν ότι είμαστε άσχημα και μας βαρούν να πάμε πιο κάτω.

Δεν θέλουν τα γεννήματά μας να επιβιώσουν. Αν δεν δουν τα παιδιά να μείνουν ορφανά δεν σταματούν.

Τα προβλήματα που μας έχουν δημιουργηθεί, ηθικά, κοινωνικά, οικονομικά δεν μας αφήνουν να αναπνεύσουμε. Είμαστε ζωντανοί και πεθαίνουμε σιγά-σιγά.

Το κοινωνικό περιβάλλον τους υποστηρίζει για πολλούς λόγους και προχωράμε μην ξέροντας που πατάμε και πέφτοντας κάτω μια ο ένας μια ο άλλος.

Έχω την οικογένειά μου και δεν την έχω. Την βλέπω να λιώνει και τι μπορώ να κάνω;
Θέλω να αντισταθώ να ζητήσουμε το δίκιο μας και τα δικαιώματά μας, τα φυσικά, και λαμβάνουμε μόνο κυνηγητό.

Κυριαρχεί το ψέμα, η κακία, η μαγεία.
Δεν μας δίνει κανείς δίκιο.

Βρίσκομαι παγιδευμένη στις πράξεις μου, έχω διαπράξει εγκλήματα στο παρελθόν, κάτω από εξαθλίωση ψυχική οικονομική και κοινωνική.

Μπλοφάρει μέχρι θανάτου του αντιπάλου και κανείς δεν της έχει ανακάμψει την πορεία. Επιβεβαιώνει η ίδια τον εαυτό της. Ο μόνος που μπορεί να της ανακάμψει την πορεία είναι ο Σπύρος και είναι ο μόνος που έχει το φυσικό δικαίωμα να το κάνει επειδή έχει εγκλιματίσει εις βάρος του και εις βάρος της οικογένειας προτού δημιουργηθεί και μετά.













ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ