2011-02-03

2. ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΥΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ "Η ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΝΙΟΥ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΦΥΛΟΥ" ΚΑΙ ΕΚ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥ ΕΝΑ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΣ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΕ "ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΤΟΥ ΜΟΥΝΙΟΥ" - ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΜΟΥΝΙΟΥ Α'

 


Στο νεοψευδελληνικό κρατίδιο του μπουζουκιστάν λειτουργεί ένα βρωμερό και σιχαμερό χρηματιστήριο: το χρηματιστήριο του μουνιού. Κάθε τσουλάκι-μουνί αποτελεί μία άκρως κερδοφόρα επιχείρηση. Μία μουνώνυμη ιδιωτική ανώνυμη (ΜΟΥΝ.Ι.Α.). Μία αρτίως διαρθρωμένη επιχείρηση με θεωρητικό οπλοστάσιο (το φεμινιστικό “κίνημα” που διαδίδει διαρκώς “είμαστε αδικημένες δώστε τα μας όλα” και “θα σας πάρουμε τα σώβρακα φαλλοκρατικά–φασιστικά γουρούνια”), πνευματικούς προφήτες (Σιμόν ντε Μπωβουάρ, Λαίδη Άστορ κλπ), τελικό όραμα: “η τελική επικράτηση της σοσιαλιστικής μουνοκρατίας του προλεταριάτου της κλειτορίδας”, πεπειραμένες πουτάνες ως managers (μαμά, γιαγιά & φίλες της μαμάς, θείες, ξαδέλφες, νονά), εξελισσόμενα πουτανάκια ως συμβούλους (φίλες, αδερφές, ξαδέρφες) και φυσικά κεφάλαιο (μουνί, κώλος, στόμα, βυζιά, πρόσωπο, ανεγκέφαλο). Τα μουνιά-εταιρείες πουλάνε γαμήσια. Αγοραστικό κοινό είναι τα μουνόδουλα, μουνοπλυμένα νεο-ψευδοελληνικά ανδροειδή αρσενικά (εν συντομία οι γνωστοί μας μαλάκες). Την μουνόπλυση εγκεφάλου τους έχουν κάνει επιτυχώς οι αυθεντίες στον εκφυλισμό και την αποβλάκωση μέσω των ανθελληνικών και γελοίων Μ.Μ.Ε.

Η ιστορία ξεκινά από τότε που ο χριστιανισμός επέβαλλε την πουριτανική του ηθικολογία δημιουργώντας έναν θεό, τον ιεχωβά χωρίς σύζυγο και ένα γιο που τον απέκτησε χωρίς σεξουαλική συνεύρεση χρησιμοποιώντας έναν κρίνο (προφανές φαλλικό σύμβολο).

Ο γυιός αυτός έζησε την ζωή του ως άνθρωπος (έτσι μας λένε) χωρίς ποτέ να έλθει σε ερωτική επαφή με γυναίκα. Έτσι δαιμονοποιήθηκε ο ελληνικός έρωτας που ύμνησε ο Πλάτωνας και οι άλλοι έλληνες φιλόσοφοι. Με την επιβολή αυτή γέμισε η Ελλάδα με αγάμητους μοναχούς κακό-γερους και αγάμητες κακό-γριες με αγάμητους μητροπολίτες και άγαμο και αστράτευτο - απάτριδο ιερατείο. Όλοι αυτοί ζώντας μέσα σε μια διεστραμμένη ζωή, με την μέθοδο του κατηχητικού έβαλαν στο μυαλό των άτυχων ελλήνων την απαγόρευση στο βασικό και αδιαπραγμάτευτο ένστικτο του ανθρώπου.

Έτσι γέμισε η Ελλάδα από νευρωτικούς, υστερικούς, αποστερημένους μαλακο-γκάβληδες. Οι γυναίκες κατάλαβαν γρήγορα πως η κατάσταση αυτή τις συμφέρει και με το πρόσχημα της «ηθικής» επέβαλαν την απαγόρευση στο γενετήσιο ένστικτο απαιτώντας: «no money – no party“ που μας θυμίζει τo “χωρίς χρήματα δεν έχει Ελβετία».

Το πιο γελοίο ον που γεννήθηκε από αυτήν την διαστροφή είναι ο «άνδρας» – φεμινίστρια. Ελπίζοντας πως με τη στάση του αυτή θα γαμήσει καμιά σκύλα φεμινίστρια έγινε ο περίγελός τους. Ποτέ άλλοτε η ιστορία δεν κατέγραψε μια τέτοια παρακμή του ανδρικού φύλου.

Υπάρχουν μάλιστα μερικοί “προοδευτικοί” Φεμινιστές πού ισχυρίζονται πως η ερωτική πράξη είναι εξ ορισμού βιασμός της γυναίκας. Αν είναι δυνατόν! Με τον ισχυρισμό αυτόν δίνουν το άλλοθι στις γυναίκες να παρουσιάζονται ως ες αεί αδικημένες και διαρκώς να απαιτούν.
 
Τελευταία αυξάνονται διαρκώς οι Φεμινιστικές οργανώσεις με μόνο τους αντικείμενο το μίσος εναντίον των ανδρών. Μπορείτε να διαβάσετε το βιβλίο του Ε. Λεμπέση “Η τεραστία κοινωνική σημασία των βλακών εν τω συγρόνω βίω" πού εξεδόθη το έτος 1941. Πρόκειται για “ΜΕΛΕΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ” .

Μπορείτε να το βρείτε στα βιβλιοπωλεία, στο βιβλίο με τίτλο - "Η Επαναστατική Μάζα" - "Εκδόσεις των φίλων" - ΑΘΗΝΑ 1999 -σελίδες 160.
Στο βιβλίο αυτό διαβάζουμε:

“2. Η έμφυτος τάσις του βλακός, εξικνουμένη συχνότατα εις αληθή μανίαν όπως ανήκει εις ισχυράς και όσον το δυνατόν περισσοτέρας πάσης φύσεως οργανώσεις, εξηγείται πρώτον μεν εκ της ευκολίας της αγελοποιήσεως, εις ήν μονίμως υπόκειται, λόγω ελλείψεως ατομικότητος (εξ ού και το μίσος του κατά του ατόμου και του ατομικισμού), δεύτερον δε εκ του ατομικού ζωώδους πανικού, υπό του οποίου μονίμως κατατρύχεται, εκ του δεδικαιολογημένου φόβου μήπως περιέλθει εις το παντός είδους προλεταριάτον. Αποτελεί δε η τάσις αύτη αμάχητον σχεδόν τεκμήριον περί του βαθμού της πνευματικής του αναπηρίας. Τοιουτοτρόπως δημιουργείται αυτόματος συρροή βλακών εις τας πάσης φύσεως οργανώσεις, αίτινες, εάν μεν είναι συμφεροντολογικαί, διατηρούν τουλάχιστον την σοβαρότητα των συμφερόντων των, εάν όμως είναι «πνευματικαί» περιέρχονται συν τω χρόνω εις πλήρη βλακοκρατίαν. (Εις το φαινόμενον τούτο οφείλει τον εκφυλισμόν του λ.χ. ο μασσονισμός, oι απανταχού Ροταριανοί 0μιλοι, όλοι oι «πνευματικοί» σύλλογοι, καί αυτή αύτη η... Κοινωνία των Εθνών!). Επόμενον είναι, κατόπιν τούτων, ότι όπως η λεγεών των βλακών ωθείται ακατανικήτως προς την αγέλην και προς τας πάσης φύσεως οργανώσεις, ούτω υφίσταται ακατανίκητον έλξιν από τας παντός είδους αγελαίας αντιατομικάς και ομαδιστικάς θεωρίας, από του πάσης φύσεως παρεμβατισμού η «διευθυνομένης οικονομίας» ή 4ης Αυγούστου μέχρι του σοσιαλισμού και του κομμουνισμού («Άλλοι είναι οι εκμεταλλευταί των θεωριών αυτών). Τούτων δεδομένων εξηγείται καί η ατελεύτητος και αυστηροτάτη επιλογή βλακών εις τά ομαδικά συστήματα, η οποία, τη βοηθεία μιας πολιτικής βίας, κατοχυρούται και ως πολιτικόν και κοινωνικόν καθεστώς (4η Αύγούστου), τόσω μάλλον, όσο η ελευθερία της σκέψεως (χρήσιμος μόνον εις εκείνους, οίτινες διαθέτουν σκέψιν), είναι μονίμως και εξόχως αντιπαθητική εις τους βλάκας, διότι ασκουμένη υπό των άλλων, στρέφεται εναντίον των, ιδία οσάκις ούτοι κατέχουν εξουσιαστικάς θέσεις, ή έχουν συνδέσει συμφέροντα με τους κατέχοντας αυτάς. Η έλλειψις ιδίας γνώμης, η κολακεία και η ραδιουργία (ίδε κατωτέρω) τούς προορίζουν άλλως τε ειδικώς δια τας καταστάσεις ταύτας. Η ακατανίκητος επίσης τάσις των βλακών προς τας πάσης φύσεως αγελαίας εμφανίσεις (κοσμικαί συγκεντρώσεις και causerie τρεφομένη εκ των περιεχομένων των εφημερίδων και των ραδιοφώνων, μόδα, κλπ.) και διακρίσεις (τίτλοι, διπλώματα παράσημα) είναι κατόπιν των ανωτέρω αυτονόητος”.

Υπάρχουν ένα σωρό οργανώσεις για τον καρκίνο της μήτρας ή του στήθους. Περιοδικά, σύλλογοι, διαφημίσεις, ημερίδες, έρανοι και όλα αυτά για τις γυναίκες. Γιατί δεν υπάρχει κάτι ανάλογο, για τον καρκίνο των όρχεων, του προστάτη και των άλλων ανδρικών ασθενειών; Γιατί να πεθαίνουν οι άνδρες μέσα στην άγνοια;

Πάλι θα μου πείτε συνομοσιολογώ. Έ λοιπόν εγώ πιστεύω πώς και με αυτόν τον τρόπο θέλουν να μας βγάλουν από την μέση.

Ο σύγχρονος άνδρας στο λοβοτομημένο μυαλό του νομίζει πως είναι κυνηγός. Έχει βγάλει και την ανάλογη θεωρία: - Ο καλός κυνηγός τρώει πολλές χυλοπίτες – Έτσι κατάντησε η βασική διατροφή του βλακόμουτρου να είναι η χυλοπίτα. Εξ ορισμού οι γυναίκες δεν τρώνε χυλόπιτες, τις προσφέρουν και ο μαλάκας τις καταβροχθίζει με βουλιμία. - Γιατί είναι καλός κυνηγός.

Δεν γνωρίζει λοιπόν ο άνδρας πως αυτός που διαλέγει είναι η γυναίκα. Απλά οι τρελάρες αυτές με τα κομπινεζόν τον παραπλανούν και του δίνουν την ψευδαίσθηση του κυνηγού.

Όταν ο μαλακομούνης πιάσει την γυναίκα του να τον απατά, δεν πλακώνει στις φάπες το πουταναριό που τον έκανε ξεφτίλα, αλλά τον άλλο μουνόδουλο που είναι και αυτός θύμα του αρπακτικού που λέγεται γυναίκα. Έτσι πάλι αυτή βγαίνει κερδισμένη και κομπάζει στη συμμορία που είναι «οι φίλες της» πως δυο μαλάκες δέρνονταν σε ξένο γαμιστρώνα.
Έτσι βλέπουμε συχνά οι φίλοι να μαλώνουν και να ψυχραίνουν τις σχέσεις τους εξ αιτίας μιας γυναίκας η οποία αργότερα θα εγκαταλείψει και τους δυο.

Οι πονηροί έμποροι που γνωρίζουν καλά την ψυχολογία του αδίστακτου αυτού αρπακτικού, επέβαλαν στον ανόητο και αφελή άνδρα “το διαμαντένιο δακτυλίδι των αρραβώνων”. Κάθε πρόταση γάμου πρέπει τώρα να γίνεται με ένα διαμαντένιο δακτυλίδι αρραβώνων. Μάλιστα το Χόλυγουντ μας έχει διδάξει πώς πρέπει να γίνεται. Ο άνδρας γονατιστός προσφέρει στην “αγαπημένη” του το διαμαντένιο δακτυλίδι των αρραβώνων. Αυτή άμα θέλει δέχεται.

Τι σημαίνει όλη αυτή η σημειολογία; Αν μελετήσουμε τα ανάγλυφα της αρχαιότητας θα διαπιστώσουμε πως γονατιστός είναι πάντοτε ο ηττημένος που ζητά έλεος από τον νικητή αυτοκράτορα ή στρατηγό.

Γι αυτό και οι παπάδες μας θέλουν γονατιστούς. Είμαστε οι δούλοι πού ζητούν τον οίκτο του Ιεχωβά. Αυτό ακριβώς σημαίνει το “Κύριε ελέησον”. Δηλαδή “Κύριε αφέντη των δούλων δείξε μου έλεος και μην με σκοτώσεις.” Δεν ζητά να μην τον βασανίσει. Τα βασανιστήρια είναι δεδομένα. Έτσι θα πάμε στον Παράδεισο. “Μετά φόβου και τρόμου”. Όταν θα καταξηράνουμε την σάρκα μας.

Γιατί αλήθεια ο άνδρας πρέπει πάντα να πληρώνει σε κάθε στάδιο της ερωτικής του σχέσης; Μετά από αιώνες εκμετάλλευσης του ανδρικού φύλου τώρα οι γυναίκες έχουν χάσει κάθε ένοια της διακριτικότητας. Τελευταίως έχουμε κρούσματα της ποιό άγαρμπης αρπακτικότητας.

Γυναίκα ζήτησε από τον σύζυγό της πού ήθελε να κάνουν παιδί, να της καταθέσει στον λογαριασμό της 10.000 Ευρώ γιά αρχή. Ο άνδρας αυτός είχε δηλώσει ευθαρσώς πως γι αυτό τον λόγο νυμφεύθηκε. Ήθελε να αποκτήσει παιδί. Εκεί λοιπόν τον πάτησε το αρπακτικό.

Μία άλλη ζήτησε το εκκαθαριστικό της εφορίας γιά να βεβαιωθεί για τα εισοδήματα που δηλώνει το μελλοντικό της θύμα. Υπάρχουν όμως και διακριτικότεροι τρόποι που εφαρμόζουν άλλοι. Ζητούν την πληροφορία αυτή να τους την δώσουν οι λογιστές.

Αυτή όμως η απροκάλυπτη συμπεριφορά θα γίνει η αιτία της απελευθέρωσης του άνδρα.

Ο άνδρας αρχίζει πλέον να συνειδητοποιεί όπως είπε κάποτε ο Άντονυ Κουήν "Το τζάμπα μουνί είναι το πιο ακριβό”. Κάποτε κατηγόρησαν φίλο πως είναι πουτάνες αυτές με τις οποίες σχετίζεται. Αυτός τους απάντησε:”Ναι μπορεί να γυρνάω με πουτάνες αλλά δεν παντρεύτηκα καμία από αυτές. Πράγμα που κάνατε εσείς”.

Υπάρχουν δύο σχολές για την εκμετάλλευση του δούλου. Η Αμερικανική πού είναι και η αρχαιότερη και η Βρετανική που είναι και η πιο πονηρή γιατί εκτός των άλλων ωφελημάτων που παρέχει μπορεί ο δουλοκτήτης να ισχυρίζεται πως απελευθέρωσε τον δούλο.

Κατά την Αμερικανική ο αφέντης αγοράζει τον δούλο, θρέφει τον ίδιο, τα παιδιά του, τους γέρους γονείς του , τον φροντίζει όταν αρρωσταίνει, τον κηδεύει όταν πεθαίνει και μέ λίγα λόγια αναλαμβάνει την πλήρη προστασία του.

Κατά την Βρετανικοί σχολή γνωστή και ως “μισθωτή σκλαβιά” οι δούλοι έχουν ριφθεί στο καζάνι της ανεργίας Όποτε το επιθυμεί ο δουλοκτήτης παίρνει από το καζάνι τον πιο υγιή, τον πιο έξυπνο, τον πιο υποταγμένο και τον νοικιάζει για όσο χρόνο του συμφέρει. Μετά τον πετά ξανά σαν άχρηστο αντικείμενο μέσα στο καζάνι.

Έτσι “απελευθερώθηκαν” οι δούλοι του Αμερικάνικου νότου. Απλά οι νικητές Βόρειοι εφάρμοσαν το Βρετανικό μοντέλο της δουλοκτημοσύνης.

Η γυναίκα λοιπόν προτιμά το Αμερικανικό μοντέλο. Θέλει ο άνδρας να θρέφει την ίδια, τα παιδιά της, τους γέρους γονείς της, να την ταΐζει, να την γιατροπορεύει, να την χαρτζιλικώνει, να την ντύνει, να την στολίζει με ακριβά κοσμήματα. Και αυτή θα μαγειρεύει (τώρα δεν το κάνει πια αυτό αφού είναι μια γυναίκα απελευθερωμένη), Θα πλένει (έπαψε πλέον να το κάνει και αυτό), θα μεγαλώνει τα παιδιά της (προσέξτε το αυτό γιατί οι άνδρες παραπλανημένοι νομίζουν πως τα παιδιά είναι δικά τους. Άρχισε όμως τελευταίως να ζορίζει το πράγμα με το τεστ
D.N.A. Υπάρχει μάλιστα περίπτωση Γερμανού πολύτεκνου που από σύμπτωση διαπίστωσε πως κανένα από τα πέντε παιδιά του δεν ήταν δικά του).

Σε αντάλλαγμα τι θα του προσφέρει; Την ερωτική απόλαυση. Όποτε θέλει αυτή, γι αυτό άλλωστε εφηύρε και τον πονοκέφαλο.

Ο άνδρας τελευταίως άρχισε να προτιμά το Βρετανικό μοντέλο. Τα σοσιαλιστικά προϊόντα της ανατολικής Ευρώπης είναι καλά εκπαιδευμένα στον τομέα αυτό. Με μία εκδρομή στην Τσεχία γιά παράδειγμα μπορεί να παραγγείλει στο δωμάτιο του ξενοδοχείου δυό – δυό τις Τσέχες δυό – δυό στην μπανιέρα ή όπου αλλού θέλει, με κόστος 8,00 Ευρώ εκάστη.

Γιατί λοιπόν να του σπάνε τ' αρχίδια οι κακομούτσουνες, ηλίθιες, χοντρές και απαράδεκτες Ελληνίδες;

Ζήτω λοιπόν το Βρετανικό μοντέλο.

Καλά θα μου πείτε και τι θα γίνει με την υπογεννητικότητα; Ας κάνουν παιδιά οι Μητροπολίτες, οι Πατριάρχες, οι Κακό- γέροι και οι κακό-γριές. Αυτοί δεν ισχυρίζονται πως ανησυχούν για το θέμα αυτό; (Για δικούς τους βέβαια λόγους, αφού τα μοναστήρια έχουν αδειάσει). Άλλωστε η Εκκλησία έχει τεράστια περιουσία και οι Μητροπολίτες και οι Πατριάρχες τεράστιους μισθούς και όχι μόνο. Είναι καιρός λοιπόν να μας δείξουν τον πατριωτισμό τους και να γίνουν όλοι τους πολύτεκνοι .

Πολύ συχνά προτείνω στον απληροφόρητο άνδρα: “ πως σου φαίνεται να κάθεσαι σε μια καφετετερια και να έλθει μια γυναίκα να σου πει: “Αγόρι μου, μου αρέσουν τα μάτια σου, τα χείλη σου, τα στοιβαρά σου μπράτσα, το θεληματικό σου πηγούνι. Τι θα έλεγες να πάμε το βράδυ στα μπουζούκια (σιγά μην του προτείνει να ακούσουν τα Βραδεμβούγια κονσέρτα του Μπάχ), να περάσουμε ένα σαββατοκύριακο στον Αστέρα της Βουλιαγμένης ή στην Ελούντα του Αγίου Νικολάου της Κρήτης, να σου χαρίσω ένα σωρό χρυσαφικά, να σου πληρώνω το ενοίκιο του σπιτιού, και από εδώ και πέρα να μην νοιαστείς πλέον για τον βιοπορισμό σου;”

Γιατί σου φαίνεται γελοίο και εξωπραγματικό εάν το κάνει ο άνδρας και φυσιολογικό όταν το κάνει μια γυναίκα;”

Βάλτε το καλά λοιπόν στο μυαλό σας: “Παρακαλετό μουνί - ξυνό γαμήσι”. Γι' αυτό και εσείς ακολουθήστε το άλλο ρητό “ξανθό μουνί, τρελλό γαμήσι”.

Τώρα πια πολιτικά ορθό είναι να βλέπουμε στις ταινίες, τα θεατρικά έργα και τα σήριαλ ο άνδρας να τρώει σφαλιάρες αδιαμαρτύρητα. Άν γυριστεί ταινία που παρουσιάζει άνδρα να σφαλιαρίζει γυναίκα αμέσως εξεγείρονται οι φεμινιστικές συμμορίες, και η ταινία κόβεται.



Όλα αυτά βέβαια στα πλαίσια της ισότητας, με την λογική - εκατομμύρια χρόνια μας δέρνατε, τώρα θα τις τρώτε νομίμως-. Βέβαια ξεχνάνε να σας μιλήσουν για την γυναίκα φεουδάρχη που βασάνιζε τον άνδρα δουλοπάροικο.

Στα πλαίσια βέβαια της “ισότητας” διοργανώνονται σεμινάρια και συνέδρια, δίδονται επιδοτήσεις, μόνο για τις γυναίκες. Ακριβώς έτσι εννοούν την ισότητα. Ισότητα ίσον ανισότητα υπέρ των γυναικών.

Οι ψεύδο-σοσιαλιστές της πολυθρόνας εφηύραν τώρα την θεωρία της ποσόστωσης. Σου λένε 40% των βουλευτών θα είναι γυναίκες. Έτσι βλέπουμε ένα σωρό τσόκαρα να γεμίζουν τα έδρανα της βουλής. Φωτο-μοντο-μελούδες, πιπατζούδες, δημοσιογράφοι, αθλήτριες, πισοκωλατζουδες, αποτυχημένες ηθοποιοί, μπουζουκο-τραγουδίστριες της νύχτας, στην Ιταλία μάλιστα πουταναριά ολκής και σιχαμερά τραβεστί κάνουν σταδιοδρομία ως αντιπρόσωποι του έθνους.

Γιατί στην Ελληνική Βουλή δεν συναντούμε τορναδόρους, ναύτες, αγρότες, κηπουρούς ή εργάτριες; Μόνοι ικανοί για να μας αντιπροσωπεύσουν στο κοινοβούλιο είναι οι δικηγόροι, οι γιατροί, οι δημοσιογράφοι και τα φωτομοντέλα;

Αυτό συμβαίνει διότι στην Ελλάδα υπάρχει ο χαλύβδινο καθεστώς της κάστας. Μία κάστα όμως αόρατη. Αυτοί πού πραγματικά κυβερνούν, το υπερσύστημα, προωθούν στην βουλή ως εκπροσώπους τους τους υπηρέτες τους, τις ερωμένες τους, τους γιατρούς τους, τους γκεμπελίσκους τους, τους νομικούς τους συμβούλους.

Μετά από εντολή του Υπερσυστήματος γυναίκες καταλαμβάνουν τα Υπουργεία Εξωτερικών και λίγο–λίγο γίνονται αρχηγοί κρατών, πρωθυπουργοί κλπ.

Στην Ελλάδα οι γυναίκες συμβολαιογράφοι είναι πια εννιά στους δέκα σε σχέση με τους άνδρες, ενώ ως δικαστές έχουν πλημμυρίσει το δικαστικό σώμα. Γιατί; Διότι το εκπαιδευτικό σύστημα έχει ταιριάσει απόλυτα με το περιορισμένο μυαλό της γυναίκας.

Η γυναίκα στον Δυτικό κόσμο έχει μία σειρά από προνόμια. Δεν στρατεύεται υποχρεωτικά. Έχει άδεια κυήσεως, μειωμένο ωράριο όταν γεννήσει, βγαίνει πιο νωρίς στην σύνταξη, παλαιότερα υπήρχε η 15ετία. Δηλαδή να βγει στην σύνταξη μετά από 15 χρόνια εργασίας με μειωμένη σύνταξη.

Στην Βρετανία όταν ένα κορίτσι γεννήσει και δημιουργήσει την γνωστή μονογονεϊκή οικογένεια, το κράτος της παραχωρεί σπίτι, σύνταξη και ιατροφαρμακευτική κάλυψη μέχρι να ενηλικιωθεί το παιδί. Αν γεννήσει και δεύτερο παιδί τότε θα έχει λύσει δια βίου το πρόβλημα της συντήρησής της χωρίς να δουλέψει ούτε ένα λεπτό.

Η γυναίκα δεν βλέπει πέρα από την μύτη της. Την έχετε ακούσει να μιλάει με τις φίλες της; Τι λέει; - Το παιδί μου, το μουνί μου, τα φράγκα, τα ρούχα μου, τα μαλλιά μου, το σήριαλ, ο Σάκης, ο Λάκης, ο Τάκης, η σταδιοδρομία μου (με το να εξετάζει ουρά η με το να επιδιώκει με χίλια μέσα - πολλές φορές πουλώντας σεξ- την θέση της προϊστάμενης σε μια γελοία Ελληνική δημόσια υπηρεσία, νομίζει πως σταδιοδρομεί).

Ο Αριστοφάνης αναγνωρίζοντας τον περιορισμένο εγκέφαλο των γυναικών στο έργο του Λυσιστράτη γράφει: “Και σαν τι φρόνιμο ή σπουδαίο τάχα μπορεί τάχα να κάνουμε οι γυναίκες πού ζούμε διαρκώς μέσα στα φτιασίδια μας, ντυμένες κροκωτά και στολισμένες με ρόμπες ανοιχτές και με γοβάκια» (στ. 42)

Οι γυναίκες δεν διακρίνονται σε τομείς που απαιτείται αφηρημένη σκέψη. (Μην μπερδεύεστε που γέμισαν τα πανεπιστήμια, τις μαθηματικές σχολές, τις χημικές, τα πολυτεχνεία. Είναι εκεί προς αναζήτηση πλουσίου συζύγου.) Είναι εκεί για να ανεβάζουν την τιμή της μετοχής.

Αχ το πουλάκι μας είναι επιστήμονας κακαρίζουν οι βλακο-γονείς τους. Είδατε ποτέ γυναίκα πρωταθλήτρια στο σκάκι; Γιατί; Διότι ούτε θέλουν, αλλά ούτε και μπορούν.


“Ο άνδρας ανακάλυψε τα χρώματα και δημιούργησε την ζωγραφική
 η γυναίκα ανακάλυψε την ζωγραφική και δημιούργησε το μακιγιάζ.

 Ο άνδρας ανακάλυψε τις λέξεις και δημιούργησε το έπος και τον διάλογο.
 η γυναίκα ανακάλυψε τον διάλογο και δημιούργησε το κουτσομπολιό.

 Ο άνδρας ανακάλυψε την καλλιέργεια της γής και δημιούργησε την τροφή.
 η γυναίκα ανακάλυψε την τροφή και δημιούργησε την δίαιτα.

 Ο άνδρας ανακάλυψε τα αισθήματα και δημιούργησε τον ιδεατό έρωτα.
 η γυναίκα ανακάλυψε τον έρωτα και δημιούργησε τον γάμο και το διαζύγιο”
 
Ακούσαμε σε ραδιοφωνική εκπομπή γυναίκα δημοσιογράφο να λέει: “τον κοιτας στα μάτια και αυτός το παίρνει επάνω του. Θέλει ρέγουλα το πράγμα.” Τι εννοεί η φιλτάτη δημοσιογράφος με τη ρέγουλα;

Συμβουλεύει τις απρόσεκτες γυναίκες να μην αποκαλύπτουν τα πραγματικά αισθήματά τους (όταν έχουν) και να είναι συγκρατημένες. Ο άνδρας πρέπει να βρίσκεται υπό πίεση. Μόνον τότε η γυναίκα έχει όφελος από αυτόν.

Ο μουνόδουλος προϊστάμενος άνδρας πάντα θα ευνοήσει την γυναίκα υφιστάμενο αλλά και την γυναίκα συναλλασσόμενη με την επιχείρηση ή την Δημόσια Υπηρεσία και θα ρίξει τον άνδρα. Αποτέλεσμα την θέση των προϊστάμενων την καταλαμβάνουν πλέον οι γυναίκες. Οι άνδρες τώρα είναι οι υπηρέτες των γυναικών για να τις ξεσκονίζουν το μουνί. Οι χατζή-έλληνες αυτό δεν το έχουν προσέξει.

Η γυναίκα ως δημοσία υπάλληλος είναι ικανότατη. Στο στείρο και αποπνικτικό κλίμα μίας δημόσιας υπηρεσίας ταιριάζει απόλυτα. Σύμφωνα με μία άποψη υπάρχουν τέσσερα είδη λαών. Ο λαός πού δημιουργεί πολιτισμούς, ο λαός πού ζώντας μέσα σ’ ένα πολιτισμένο περιβάλλον επηρεάζεται από αυτό και υιοθετεί τον πολιτισμό, ο λαός πού ζώντας μέσα σ’ ένα πολιτισμένο περιβάλλον δεν επηρεάζεται από αυτό και τέλος ο λαός καταστροφέας των πολιτισμών.

Οι Βρετανοί αποικιοκράτες βρήκαν τους Ινδούς να ταιριάζουν τέλεια στον δεύτερο τύπο ανθρώπου. Ο Ινδός είναι ο τέλειος δημόσιος υπάλληλος. Έναν αιώνα αφού έφυγαν από την Ινδία, οι Ινδοί συνέχισαν να συντηρούν ένα απηρχηωμένο ατμοκίνητο σιδηροδρομικό σύστημα χωρίς να κάνουν ούτε μία προσθήκη, ούτε μία βελτίωση. Η νεότερη ατμάμαξα ήταν εβδομήντα ετών, ενώ η παλαιότερη εκατόν πενήντα.

Κάποια στιγμή ένας θερμαστής έδωσε εξετάσεις για να γίνει μηχανοδηγός. Απέτυχε όμως. Ήταν τέτοια η απογοήτευσή του που αυτοκτόνησε. Τέτοια αξία δίνει ο περιορισμένος άνθρωπος σ΄ ένα τόσο χαμηλού επιπέδου επάγγελμα. Γι αυτόν είναι ολόκληρος ο κόσμος. Δεν μπορεί να γίνει εφευρέτης, ερευνητής, να χαράξει νέους ορίζοντες, να ωθήσει την ανθρωπότητα σε νέους δρόμους. Θα κάθεται εκεί και θα επαναλαμβάνει μηχανικά αυτά που του έμαθαν.

Ο Νικολάϊ Γκόγκολ στο διήγημά του «Το παλτό» ακριβώς έτσι περιγράφει τον θλιβερό δημόσιο υπάλληλο.

Ας μην ξεχνάμε επίσης πως οι δημόσιοι υπάλληλοι στην Αρχαία Ελλάδα ήταν δούλοι. Τόση αξία δίναν οι προγονοί μας στο επάγγελμα αυτό.

Οι γυναίκες μπήκαν και στον στρατό με την πρόφαση της ισότητας και έχουν πλημμυρίσει τα γραφεία. Δεν θα δείτε ποτέ γυναίκα σε ειδικότητα μάχιμου. Όχι πως δεν μπορούν, αυτά τα λένε για να σας μπερδέψουν. Στους στρατούς των άλλων κρατών πως μπορούν; Οι Ελληνίδες είναι φτιαγμένες από μαρέγκα;

Στα νυχτάδικα προσφέρονται πλέον -λέϋντυς νάϊτς- ξέρουν τα μούτρα της νύχτας πως από τις ηλίθιες αυτές βγαίνει τώρα το χρήμα. Γιατί δεν κάνουν και -ντζέντλεμενς ναϊτς;- Γιατί δεν αφήνουν τον άνδρα να μπει σε νυχτερινό κέντρο ασυνόδευτος; Τι ρατσισμός είναι αυτός;

Μια γυναίκα όχι μόνον δεν θα παντρευτεί ποτέ κατώτερο της, αλλά ούτε θα γυρίσει να τον κοιτάξει. Έχετε ακούσει ποτέ πως μια πλούσια να παντρεύτηκε τον σοφέρ της ή τον υπηρέτη της; Πόσες φορές όμως ακούσαμε για τον προϊστάμενο άνδρα που νυμφεύθηκε την γραμματέα του; Είναι άλλωστε συνηθισμένο φαινόμενο οι γιατροί να νυμφεύονται τις νοσοκόμες. Έτσι ακούμε τους άλλους μαλακο-μούνηδες να σχολιάζουν: “καλό μουνί πήρε ο μπάρμπα Γιάννης”.

Αν τύχει και κάποιος άνδρας μέσα στην μαλακο-μουνίαση που τον έχει καταλάβει γυρίσει και κοιτάξει γυναίκα πολύ κατώτερή του, τότε αυτή δεν θα πιστέψει πως σοβαρολογεί. Δεν μπορεί να το χωρέσει το μυαλό της πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.

Γιατί οι κωλόγεροι νυμφεύονται Ρωσίδες, Ρουμάνες, Βουλγάρες, Αλβανές, ενώ οι γριές Ελληνίδες δεν παντρεύονται Ρώσους, Ρουμάνους, Βούλγαρους, Αλβανούς; Τι να τους κάνουν αφού δεν έχουν λεφτά; Για να τις γαμάνε; Αφού μπορούν να βρουν οποίον θέλουν να τις γαμήσει και μάλιστα τζάμπα.

Ήδη στην Ελλάδα οι αλλοδαπές, Ρωσίδες, Ρουμάνες, Βουλγάρες, Αλάνες έχουν παντρευτεί ένα μεγάλο ποσοστό από απόστρατους στρατιωτικούς άνω του βαθμού του Ταξίαρχου. Μερικοί υπολογίζουν τον αριθμό σε πάνω από 15.000 αλλοδαπές. Σε λίγο αυτές θα τσεπώνουν την σύνταξη πού προορίζετο για την Ελληνική οικογένεια. Ας μην μιλήσουμε για την πιθανότητα το σχέδιο αυτό να είναι οργανωμένο από ξένες δυνάμεις. Τα μυστικά μας τα έχουν στα χέρια τους οι πουτάνες του εχθρού.

Η γυναίκα λόγω του κακόψυχου χαρακτήρα της δεν μπορεί να γίνει ούτε γελοιογράφος, ούτε κωμωδιογράφος. Στον χώρο του Αμερικάνικου θεάματος υπάρχει το “one man show” και αφορά άνδρα ηθοποιό που μόνος του πάνω στην σκηνή παρουσιάζει κωμικές παρλάτες. Ακούσατε ποτέ για “one woman show”; Η γυναίκα δεν μπορεί ούτε ένα ανέκδοτο να πει στις φίλες της. Έχει σημαντικότερα πράγματα να κάνει. Να ασκήσει το λειτούργημα του κουτσομπολιού.

Το επάγγελμα της πουτάνας αποδεικνύει την δύναμη των γυναικών. Η πουτάνα είναι ένα ακόμη είδος εγκληματία. Όπως ο μπουγαδο-κλέφτης, ο ληστής, ο εκβιαστής, ο καταχραστής. Μην σας παρασύρουν οι ταινίες τύπου Νίκου Ξανθόπουλου, Μάρθας Βούρτση –Αμάρτησα για το παιδί μου-. Καμία τίμια γυναίκα δεν θα γίνει πουτάνα για να θρέψει το παιδί της. Όλες αυτές οι ιστορίες είναι για να ενοχοποιήσουν για μια ακόμη φορά τον άνδρα.

 Ακούσαμε και τους αγράμματους της τηλεόρασης να μας μιλούν για την “αγιοσύνη της πόρνης”. Αυτοί αν δεν το κάνουν επίτηδες για να μας αποτρελάνουν, τότε είναι παντελώς ηλίθιοι. Πέρασαν από αυτόν τον κόσμο και δεν κατάλαβαν τίποτε.

Έχετε δει άνδρα πουτάνα; 'Όχι βέβαια γιατί μόνον η γυναίκα μπορεί και πουλάει το μουνί της. Μόνο αυτή έχει το προνόμιο αυτό. Όταν ο άνδρας γίνεται πουτάνα γίνεται τραβεστί - δηλαδή γυναίκα.

Από εδώ προέρχεται και η αντίληψη πως το ρήμα - γαμέω - γαμώ - περιγράφει ένα βασανιστήριο. -Θα σε γαμήσω- απειλούμε. Για τον χατζη-έλληνα, τον καλό χριστιανό ποτέ το γαμήσι δεν είναι υπόσχεση, δώρο, ευχαρίστηση. Είναι πάντα τιμωρία. Όπως ο τροχός η τα τσιγκέλια των χριστιανών κοιαιστόρων που βασανιζαν τους Έλληνες προγόνους μας.

Κατηγορούν μάλιστα τους προγονούς μας πως καταπίεζαν τις γυναίκες! Για πάτε να διαβάσετε το βιβλίο της Δήμητρας Λιάτσα “Τα ψέματα που λένε για την Ελλάδα” από τις εκδόσεις “ΔΗΛΙΟΣ” για να διαπιστώσετε την ελευθερία που απολάμβαναν οι γυναίκες στην αρχαιότητα. Κανείς όμως χατζη-Έλληνας δεν μιλά για το βιβλίο αυτό επιβάλλοντας την συνωμοσία της σιωπής. Γατί; Για να νομίζουμε πως ήλθε ο Χριστιανισμός για να ελευθερώσει την γυναίκα ενώ στην πραγματικότητα την υποδούλωσε!

Εφ' όσον είναι βασανιστήριο πρέπει ο άνδρας να το πληρώσει ακριβά! Δεν σκέφτηκαν ποτέ πως μπορεί οι πουτάνες να διάλεξαν το επάγγελμα αυτό γιατί τους αρέσει! Γιατί είναι άρρωστες νυμφομανείς!

Η γυναίκα και ο πούστης έχουν τα ίδια όπλα. ας διαβάσουμε την αναφορά από τα αρχεία του Φόν Τρέσκοφ, του πιο εξέχοντος του εγκληματολογικού της αστυνομίας του Βερολίνου στις αρχές του 20ου αιώνα: -Είναι πολύ σπάνιο οι ομοφυλόφιλοι να έχουν ισχυρό και τίμιο χαρακτήρα. δεν έχουν την δύναμη της θέλησης και προτιμούν να χρησιμοποιούν τα γυναικεία όπλα της συνωμοσίας, της υποκρισίας, του ψευδούς. Δεν φαίνεται να μπορούν να υπηρετήσουν σε υπεύθυνες θέσεις σε οποιαδήποτε κυβέρνηση. Στο στενό περιβάλλον ενός μονάρχη αποτελούν σύμφορα.
Στα Ψεδοαρχιλόχεια (Αρχαίοι Λυρικοί “Ιαμβογράφοι”) διαβάζουμε: “ίσος κιναίδου και κακής πόρνης ο νούς” (Του πούστη και της βρωμοπόρνης ίδια τα μυαλά).

Να χαθούν λοιπόν οι σκρόφες οι αχόρταστες,
η φάρα των ξεκολιαστών και των ξεκολιασμένων.

Α, να μου χαθεί να μου αποχαθεί θεέ μου Δία,
των πούστηδων η φάρα, η άπιστη, η άστοργη.
 
Εμένα όμως η καρδιά μου νοιάζεται μονάχα
για Μούσες και σεμνή ζωή,
αφού καλά το ξέρω
πως τέρψη και χαρά και ηδονή αληθινή
είναι μονάχα μία
μη φτάσουμε και δούμε
τον εαυτό μας να γλυκαίνεται
σε αισχρά σμιξίματα.

Στις αεροπειρατείες, στις πολιορκίες, στις ομηρίες πρέπει πρώτα να απελευθερωθούν τα γυναικό-παιδα! οι άνδρες αντέχουν κάθε είδους κακουχία. είναι αυτό δικαιοσύνη ή ισότητα; αχ αυτές οι ευαίσθητες γυναίκες! και να σκεφθείτε πως η ιατρική έχει πλέον αποδείξει πως οι γυναίκες είναι βιολογικά ανθεκτικότερες (όχι ανώτερες) από τους άνδρες!

 τα κορίτσια μας λένε οι ηλίθιες δασκάλες ωριμάζουν πιο γρήγορα από τους άνδρες. τι σημαίνει ωριμάζουν; γίνονται Καραθεοδωρήδες στα δώδεκα; όχι βέβαια Καραθεοδωρήδες δεν θα γίνουν ποτέ. απλά είναι έτοιμες προς αναπαραγωγή. όπως οι κότες και οι μπούφοι.
 
Στις φυλακές οι γυναίκες μπορούν να έχουν μαζί τους τα παιδία τους! ωραία παρακαταθήκη για το μωρό. αυτό αποφάσισε μια κοινωνία που κυβερνάται από ηλίθιους. που γεννήθηκες αγόρι μου Ρώτα η δασκάλα. - στον κορυδαλλό κυρία. Παγωνιά (!).

Διαρκώς ακούμε από τους βλάκες χατζη-έλληνες –προηγούνται οι κύριες- (και οι παπάδες- ίσως γιατί και αυτοί φοράνε φουστάνια). αυτό τον νόμο από που τον έμαθαν; μήπως από την μαμάκα τους που τους ψιθύριζε γλυκά στο πέτσινο αυτάκι τους λογάκια πλύσης εγκέφαλου, ποιηματάκια για την καλή μανούλα, συμβουλές συμπεριφοράς προς τις ομόφυλες τους; Έτσι βασικό σύνθημα του χατζη-έλληνα έγινε το “όλες οι γυναίκες είναι πουτάνες εκτός από την μανά μας”.

Πότε ακούσατε μια μανά να λέει συμβουλές για τον καλό πατερούλη που γαμιέται στην δουλεία για να ξύνει η μανούλα το μουνί της στο σπίτι η στον καφέ με τις φίλες της;

Και έχουμε και την γιορτή της γυναίκας στις 8 Μαρτίου! της μητέρας ποτέ είναι; την 2η Κυριακή του Μαΐου. Μάλιστα η γιορτή αυτή πάντα πέφτει Κυριακή. Είναι η μόνη γιορτή που ορίσανε να πέφτει Κυριακή. Τι σύμπτωση και αυτή.

Έτσι η γυναίκα έχει δυο γιορτές. μια της γυναίκας και μια της μητέρας. με ποιηματάκια τηλεοράσεις, λουλούδια.

Πότε είναι η γιορτή του πατέρα; Στις 16 Ιουνίου – Όταν έχουν κλείσει τα σχολεία. ω τι σύμπτωση και αυτή! Ούτε ποιηματάκια, ούτε τηλεοράσεις, ούτε λουλούδια. και δεν υπάρχει η γιορτή του άνδρα. καλό κι αυτό!

Τι έχουμε στο τέλος της έγγαμου συμβιώσεως; αίτηση διαζυγίου επειδή τις παραμελούσε και δεν ενδιαφερόταν για τα παιδία του! Γιατί δούλευε σαν το σκυλί από το πρωί έως το βράδυ να μην λείψει τίποτε από τα γαϊδουριά που εξέτρεφε.

Έχουν αγγίξει μάλιστα τα όρια του θράσους απαιτώντας σύνταξη γιατί μένουν στο σπίτι και δεν δουλεύουν. Θέλουν σύνταξη για την νοικοκυρά! Και κανείς μαλάκας όταν τις ακούει να το λένε αυτό δεν τις πλακώνει στις μάπες. τις κοιτάει σαν χάνος. και πολλές φορές – αν είναι δυνατόν! Συμφωνεί μαζί τους.

Άντε τώρα να τα βάλεις μαζί τους σκέπτεται. Θα μου την πέσουν σαν συμμορία από τσακάλια. Που να τα βγάλεις πέρα με το πουτάνα-στόμα τους! Και πάλι οι γυναίκες από πάνω!

Προσέξτε την ορολογία: Οι γυναίκες που μένουν στο σπίτι και δεν δουλεύουν λέγονται οικοκυρές. Οι άνδρες που μένουν στο σπίτι και δεν δουλεύουν λέγονται τεμπέληδες! Όπωσ οι πλούσιοι δεν είναι ποτέ τρελοί αλλά εκκεντρικοί. Μόνον οι φτωχοί είναι τρελοί!

Α ρε με τι μαλακές έχω μπλέξει! Μήπως είμαι εξωγήινος;

Πάτε σε ένα κάπι να διαπιστώσετε ποίος είναι το ισχυρό φύλο. Οι γριές σε σχέση με τους γέρους είναι σε ποσοστό εννιά στους δέκα. Γιατί; Διότι οι άνδρες κάνουν τις επικίνδυνες δουλείες: μπετατζήδες, ανθρακωρύχοι, αμμοβολιστές, υποβρύχιες καταστροφές, μονάδες αντιμετώπισης εξεγέρσεων. Οι γυναίκες στα γραφεία ανώτεροι υπάλληλοι και υπουργέσες να τους υπονομεύουν.

Όταν καμία φορά μια γυναίκα γίνεται ταξιτζής αυτό αποτελεί είδηση για τα βλαμμένα τα Μ.Μ.Ε. με τρομπέτες και τρομπόνια και μουσική Βάγκνερ (κυρίως τις Βαλκυρίες) μας διαλαλούν “ακόμη ένα ανδρικό κάστρο έπεσε!“ Γιατί όμως σ’ αυτό το κάστρο βλέπω μόνο μια γυναίκα ταξιτζού, βουλκανιζατερατζού και όλα τα εις -τζού υπέροχα ανδρικά επαγγέλματα; Γιατί θεωρείται δεδομένο ο άνδρας να ασχολείται με τα – βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα;

Γιατί ο άνδρας να είναι σκατατζής, υδραυλικός, πατωματοματζής; Είναι σου λένε βαρειά επαγγέλματα! γιατί δεν έχετε δει άρση βαρών γυναικών; κούνγκ φού γυναικών; μπόξ γυναικών; Μα σε ποιον τα πουλάτε αυτά; Στους μαλάκο-βλάκο-γκάβληδες χατζη-έλληνες θα μου πείτε. Ε λοιπόν έχετε δίκιο. Γι’ αυτό και αλωνίζετε.

Οι γυναίκες είναι οι πιο φανατικές ταλιμπάν. Πάτε σε μια εκκλησία να δείτε τα ποσοστά των γυναικών! θα δείτε γυναίκες και τους όμηρους τους - τα παιδία τους. Υπάρχουν και μερικοί άνδρες που είναι κυρίως γέροι απελπισμένοι που χάνουν την ζωούλα τους, και κάτι υβρίδια ανδρών τα γνωστά – καλά παιδία-. Πρόκειται απλά για ζώα με ρούχα. Για αγραμματορθόδοξους φασουλαδοφάγους. Τους γνωρίζεις για να μην τους παίρνεις στα σοβαρά.

Είναι βέβαια εκεί και οι ψαλτές τα υπολείμματα του ανδρικού γένους, τα παρηκμασμένα αυτά ρετάλια μιας αχνής ανάμνησης του άνδρα. Αυτοί οι ψευτομουσικοί – τραγουδιστές με τις ανυπόφορες ρινοφωνίες τους, τα αλληλούια, τα ωσαννά, τα τάλιθα κούμ, τα ηλί ηλί λαμά σαβαχθανί και τα ατελείωτα τεριμέμ. Όλα αυτά απευθείας από την συναγωγή που μας τα παρουσιάζουν για Ελληνική μουσική. Η απαράδεκτη επιλεγόμενη “Βυζαντινή μουσική”.

Οι γυναίκες με την έμφυτη δεισιδαιμονία τους μας φέρανε τον χριστιανισμό αυτήν την θεία παλαβομάρα. Διαβάστε τους φιλόσοφους Κέλσο -Αληθής Λόγος- και Πορφύριο -Κατά Χριστιανών- (εκδόσεις Θύραθεν) να το επιβεβαιώσετε.

 Στον χριστιανισμό η γυναίκα βρίσκει το καλλίτερο καταφύγιο. Ποια άλλη θρησκεία είναι πιο πρόθυμη να συγχωρήσει τα εγκλήματά της;

Οι “πατέρες της εκκλησίας” τις υβρίζουν συστηματικά και αυτές δεν τις ενδιαφέρει καθόλου. Η  συμπεριφορά αυτή είναι προϊόν της πλύσης εγκέφαλου που έχουν υποστεί και έχει βρει τόσο πρόσφορο έδαφος στο περιορισμένο μυαλό τους.

Ας διαβάσουμε μερικά από τα εμέσματα τους: “η γυναίκα είναι ένας ναός χτισμένος πάνω σ’ έναν υπόνομο”, “ το να αγκαλιάζεις μια γυναίκα είναι σαν να αγκαλιάζεις ένα τσουβάλι κοπριά”, ο Κλήμης ο Αλεξανδρέας, πρώτος στη σειρά των Αλεξανδρέων «πατέρων της εκκλησίας» και διδάσκαλος του Ωριγένη γράφει στο βιβλίο του «παιδαγωγός» 2.33: «μία γυναίκα, αν λάβουμε υπ’ όψιν ποια είναι η φύση της, πρέπει να αισχύνεται γι’ αυτήν».

Αν οι γυναίκες ήλεγχαν τον χριστιανισμό τότε τα θύματα τους – οι έλληνες – θα ήταν πολλαπλάσια. θυμηθείτε την εγκληματική συμπεριφορά της Θεοδώρας ή της Ειρήνης της Αθηναίας.

Ο Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης στο βιβλίο του «το βιβλίο που η εκκλησία σου δεν θέλει να διαβάσεις» εκδόσεις "δαδούχος" Θεσσαλονίκη 2002 γράφει:

 “H γυναίκα για την ορθόδοξη εκκλησία είναι «μόλυνση». H ερωτική συνεύρεση μαζί της (ό,τι πιο φυσικό δηλαδή μπορεί να συμβεί στους ανθρώπους) αποτελεί εστία μολύνσεως όχι μόνο για το σώμα αλλά και για την ψυχή. Σημαίνει το τέλος της ελπίδας για τη σωτηρία. γι’ αυτό εξαίρονται εκείνοι «που δεν μολύνθηκαν από τις γυναίκες γιατί είναι παρθένοι» (ούτοι εισίν οι μετά γυναικών ουκ εμολύνθησαν· παρθένοι γαρ εισίν - αποκάλυψη ιδ΄ 4)”.

Ο μοναχός Μιχαήλ γράφει στο βιβλίο του «η γυναίκα στο βλέμμα και στο λογισμό του ορθόδοξου μοναχού»:

Tα 14 χρόνια που είχα μείνει στο άγιο όρος με είχαν διαβεβαιώσει ότι κάθε γυναίκα είναι μια υποψήφια πόρνη, που έχει επίμονα το μυαλό της μόνο στο σεξ και που μόλις δει τον μοναχό, ως τέλειο όργανο του διαβόλου που είναι, αναλαμβάνει να τον πειράξει και να τον «ρίξει». Oι ασκητικές υποβολές και διδασκαλίες περιέχουν πάρα πολλά περιστατικά που το αποδεικνύουν και το κατοχυρώνουν αυτό ακράδαντα”.

Tι κέρδισε λοιπόν η γυναίκα από τον χριστιανισμό;

Προσωπικά σηματοδοτώ την έναρξη της λαίλαπας αυτής για την καταστροφή του πολιτισμού, που ονομάζεται χριστιανισμός, στα 415 όταν φανατισμένοι καλόγεροι υπό τις εντολές του επισκόπου Αλεξανδρείας Κυρίλλου (η ορθόδοξη εκκλησία τιμά τη μνήμη του στις 18 Ιανουαρίου, επιβραβεύοντας έτσι τις πράξεις του) έγδαραν ζωντανή με κοχύλια, διαμέλισαν και σκόρπισαν τα μέλη της φιλοσόφου Υπατίας σ’ ολόκληρη την Αλεξάνδρεια.

Η γυναίκα αυτή θα έπρεπε να αποτελεί παράδειγμα προς μίμησιν και πρότυπο κάθε γυναίκας, γιατί δεν υπήρξε μόνο φιλόσοφος, μαθητικός και αστρονόμος, αλλά με την εκπληκτική χρήση της ελληνικής γλώσσας και την ωραιότητά της κέρδισε την δημόσια εκτίμηση.

Όταν αναφερόμαστε στην φιλόσοφο Υπατία πρέπει να υπογραμμίζουμε ιδιαίτερα τις θρησκευτικές αντιλήψεις της. Η Υπατία ήταν εθνική! Δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να είναι χριστιανή. Η φράση άλλωστε «χριστιανή φιλόσοφος», λόγω του ασυμβίβαστου αυτών των δύο, μοιάζει με ανέκδοτο.

Όταν οι χριστιανοί έσφαξαν την Υπατία, με ποια την αντικατέστησαν; μήπως με κάποια δική τους φιλόσοφο; Ο χριστιανισμός δεν ανέδειξε φιλοσόφους ποτέ του και μάλιστα γυναίκες. Κύριο μέλημά του, από τη γέννησή του μέχρι την εφαρμογή του, υπήρξε η με κάθε τρόπο, πνευματικά και κοινωνικά, εκμηδένιση της γυναίκας!

Η υπατία υπήρξε εθνική. Αν θέλει μια γυναίκα να της μοιάσει, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να προσεγγίσει το πρότυπό της μέσα από τον χριστιανισμό. είναι εντελώς άτοπο.


Γιατί λοιπόν δεν εγκαταλείπει τον χριστιανισμό;

Στο βιβλίο του Έρικ Μπέρν «παιχνίδια που παίζουν οι άνθρωποι» εκδόσεις «δίοδος» περιγράφονται λεπτομερώς τα παιχνίδια που παίζουν οι γυναίκες. Ανάμεσά τους: «το στρίμωγμα» (αν θέλεις να περνάς καλά μαζί μου δώσε μου). «το δικαστήριο», « η ψυχρή γυναίκα» (ο άνδρας εκδηλώνει ερωτική διάθεση και η γυναίκα τον απωθεί. απώτερος στόχος η υποταγή). «η πολυάσχολη» (διαρκώς παραπονιέται «είμαι κουρασμένη», στόχο έχει να επιβάλλει τον ρυθμό της), «αν δεν ήσουν εσύ» θα μπορούσα να κάνω τόσα πολλά, «κοιτά πόσο σκληρά προσπάθησα» και το «αγάπη μου» που χρησιμοποιούν τόσο συχνά οι πουτάνες γιατί απλά δεν θυμούνται το όνομα του μαλακά που εκμεταλλεύονται.

Κάθε άνοιξη τα τσόκαρα βγάζουν το εμπόρευμα στη μόστρα. Βυζιά, μπούτια, κώλοι, όλα στην φόρα. Με ένα αμπελάκι στο σιχαμερό τους ύφος: “μην αγγίζετε”. Και ο στερημένος σαλιάρης παθαίνει μουνο-ντελίριο και μουνο–κατάθλιψη. είναι πλέον ώριμος να τον αρμέξει. μια γαλακτοπαραγωγός αγελάδα.


Ο Αριστοφάνης αναγνωρίζοντας τις τεχνικές και τις μεθόδους των γυναικών στο έργο του Λυσιστράτη γράφει: “αν μέσα στο σπίτι μέναμε καλά φκιασιδωμένες και μέσ’ στις πουκαμίσες μας δειχνόμασταν γυμνές και με τις τρίχες του μουνιού μας ξυρισμένες, την ώρα που θα είχαν στύση οι άνδρες και θα ήθελαν να συνουσιασθούν, εμείς αντί να τους δοθούμε τους διώχναμε ωραί –ωραία, ώ θάκλειναν ειρήνη, είμαι βεβαία». (στ. 42)


Η γυναίκα στον έρωτα έχει το επάνω χέρι. Ακόμη και μία καραφλή γυναίκα χωρίς ούτε μία τρίχα στο κεφάλι μπορεί αν θέλει να βρει γκόμενο. Ενώ συναντάμε πολύ συχνά έναν γοητευτικό, περιποιημένο, ευγενικό, ευαίσθητο, εύπορο άνδρα να ζει μόνος του ή να συνοδεύεται από γυναίκα πολύ κατώτερή του.


Οι γυναίκες προσπαθώντας να υποσκελίσουν τον άνδρα έχουν υιοθετήσει όλες του τις κακές συνήθειες. Τις βλέπουμε σήμερα να καπνίζουν στον δρόμο σαν λιμενεργάτες, να παίζουν πρέφα στα καφενεία, να βρίζουν ως καραγωγείς και να πίνουν σαν τσαμπουκαλεμένοι καουμπόηδες.


Αυτή είναι βέβαια η συμπεριφορά του δούλου που ζητά να απελευθερωθεί. Θέλει να μοιάσει τον αφέντη του. Τον μιμείται όμως στα φαινόμενα και όχι στην ουσία. Άλλωστε ο πληθωρισμός του φαίνεσθε έχει ρίζες στη έλλειψη του είναι.


Έτσι όταν ο μαλάκας βγάλει το μουνί της για καφέ (διότι και οι δυο είναι νευρωτικοί καφεϊνομανείς) θα πληρώσει ο μαλάκας. όταν ο μαλάκας βγάλει το μουνί της για φαγητό θα πληρώσει ο μαλάκας. όπου και να πάνε πληρώνει ο μαλάκας. Ο μαλάκας παίρνει τηλέφωνο το μουνί της στο κινητό όταν το μουνί της του κάνει αναπάντητη (διότι σιγά μη ξοδευθεί το μουνί της για να μιλήσει με τον μαλακά). Ο μαλάκας την παίρνει με το αμάξι του από το σπίτι της και ο μαλάκας την γυρίζει στο σπίτι της και μερικές φορές της ανοίγει και την πόρτα!, (διότι σιγά μη χρησιμοποιήσει το μουνί της τις δημόσιες συγκοινωνίες). Ο μαλάκας βάζει πάντα την βενζίνη (και ότι άλλο χρειάζεται) όπου κι αν πηγαίνουν. Ο μαλάκας τα σκάει και η γκόμενα, στο πλαίσιο της εμπορικής συναλλαγής, του κάθεται (όποτε αυτή και αν, γουστάρει, διότι όλα αυτά μπορούν να επιτευχθούν και στα πλαίσια της ελπίδας δηλαδή “ελπίζω να γαμήσω=πληρώνω).


Σύμφωνα με τη μαρτυρία μίας Ρουμάνας λαθρομετανάστριας, ενώ στην πατρίδα της κανείς δεν γυρνούσε να την κοιτάξει, τώρα στην Ελλάδα περνάει ζωή και κότα αρμέγοντας τρεις μουνόδουλους βλακο-έλληνες. στην πατρίδα της στέλνει το μήνυμα: Όλες οι Ρουμανο-πουτάνες ελατέ στην Ελλάδα. Υπάρχουν ατελείωτα κοροΐδα. Αν ο μαλάκας είναι και φραγκάτος με mercedes, βίλα στη θάλασσα και ρετιρέ και της κάνει ακριβά δώρα, η πουτάνα θα τον ανταμείψει στήνοντας του και κώλο αφού φυσικά του κάνει πολλά τσιμπούκια και πιει μπόλικα χρυσία για να πάθει ο μαλάκας μουνο-παράκρουση και μουνο-εξάρτηση και να παραδοθεί ολοκληρωτικά στο μουνί της. διότι με τον πλούσιο διανοίγεται η προοπτική ενός εξαιρετικά επωφελούς γάμου, δηλαδή η απόκτηση μόνιμου χορηγού του μουνιού της (ας θυμηθούμε την περίπτωση του Τ.Β., γνωστού μπουζούκι-αοιδού όπου όλη η οικογένεια της συζύγου του ζούσε παρασιτικά από αυτόν).


Τελευταίως παρατηρείται το φαινόμενο του επωφελούς γάμου με αποπομπή του συζύγου. Το σχεδιο είναι απλό. Η πονηρή νουνό-εκμεταλλεύτρια παντρεύεται κάποιο μαλακά του κάνει ένα παιδί και αμέσως καταθέτει αίτηση διαζυγίου όπου ζητά διατροφή για αυτήν και τα παιδία της. Απαιτεί ο σύζυγος να φύγει από το σπίτι του πατέρα του η το δικό του (ας θυμηθούμε την περίπτωση ελληνίδας πολιτικού σοσιαλίστριας που κέρδισε διατροφή 11.000 εύρο μηνιαίως από τον πλούσιο επιχειρηματία σύζυγο της και του πήρε το 300 τ.μ. διαμέρισμα).


Πολλές φορές κατηγορεί τον μαλακά για κακοποίηση της ίδιας και των παιδιών της με αποτέλεσμα αν ο μαλάκας είναι δύστροπος, να οδηγηθεί στην φυλακή. (θυμάστε την περίπτωση Δουρή;) Ποίος θα πιστέψει πως μια τρυφερή, ευαίσθητη, εύθραυστη, αδύναμη γυναίκα είναι ικανή να κακοποιεί τα παιδία της, να ξυλοκόποι τον σύζυγο της και μερικές φορές να βιάζει; (ναι καλά διαβάσατε και οι γυναίκες μπορούν να βιάζουν, να κακοποιούν γέρους και ανήμπορους γενικά και να παρενοχλούν σεξουαλικά ανήλικα αγόρια. Όταν όμως βλέπετε μια γυναίκα να πιάνει το κλαράκι ενός παιδιού κανείς δεν θα την συλλάβει για παιδεραστία. για να τολμήσει να πιάσει ένας άνδρας το κλαράκι ενός μικρού παιδιού! κατευθείαν θα τον πάνε χειροπόδαρα, τον άθλιο παιδεραστή! ).
Διαβάζουμε στον Σιμωνίδη τον Αμοργίνο, τον ιαμβογράφο.


“Απ' την καλή γυναίκα καλλίτερο
τίποτα ούτε απ' την κακή χειρότερο άλλο”
(Κλήμης Αλεξ. Στρωματείς 6. 744)


Στό ποίημά του πού παρομοιάζει τις γυναίκες με διάφορα ζώα (Στοβαίος Fl 73. 61) διαβάζουμε:


Γιατί το μέγιστο κακό του Δία η γυναίκα.
Κι όποιος νομίζει πως κέρδος του είναι που παντρεύτηκε,
γι' αυτόν η συμφορά του ακόμη πιό μεγάλη.”


“Αυτό το μεγάλο κακό μας το έδωσε ο Δίας να το έχουμε,
και χαλκά στα πόδια μας το πέρασε άπιαστο,
γι αυτό και ο Άδης πολλούς άνδρες δέχτηκε,
για γυναίκα που 'βγαλαν μαχαίρι”


Υπάρχει και μια άλλη παράμετρος που παραμένει ερμητικά κλειστή. Ο πούστης άνδρας θεωρείται πως ευθύνεται για την διάλυση της οικογένειας. Ποτέ δεν κατηγορήθηκε μια λεσβία πως διέλυσε το σπίτι της για να ζήσει με την γκόμενα της. στην μποζουκο-Ελλάδα


Όταν ένας άνδρας δεν έχει γκόμενα είναι ένας ύποπτος πούστης. Όταν μια γυναίκα “βγαίνει με τις φίλες της” δεν είναι ποτέ λεσβία! Ρίξτε μια ματιά τι γίνεται στους δρόμους! Έχει γεμίσει ο τόπος με λεσβίες που βγαίνουν τρείς και τέσσερις μαζί.
Αν τις ρωτήσετε θα σας πουν πως εξαφανίστηκαν οι άνδρες. Αν κάποιος τις πλησιάσει, θα τον προσβάλουν βάναυσα και θα τον ξαποστείλουν με την επωδό: “άντε ρε μαλακά”.


ΠΗΓΗ: