2010-11-21

Ο ΜΑΖΙΚΟΣ ΦΟΝΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΔΡΩΝ-ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΤΟΥΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΕΘΝΗ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΟ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ ~ ΓΥΝΑΙΚΙΣΜΟ ΕΦΑΡΜΟΖΟΜΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ - Ο υιός μου Ηρακλής μου έλεγε συνεχώς...



ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΘΕΡΑ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΤΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ


Ο 9χρονος υιός μου έλεγε:

“…… πήρε η μαμά ένα χαρτί και δεν μας αφήνει να πάμε πουθενά …… δεν γίνεται να γράψεις και εσύ μπαμπά ένα τέτοιο χαρτί στο κομπιούτερ για να μας πάρεις; …… δεν μπορώ άλλο εκεί μέσα …… δεν αντέχω άλλο …… ξεχνάω τα πάντα …… εάν ξεχνάω τουλάχιστον δεν στεναχωριέμαι και δεν πονάει το κεφάλι μου μπαμπά …… η γιαγιά συνεχώς με δέρνει στα μούτρα και στα αυτιά και στο κεφάλι …… μου κάνουν συνεχώς φασαρία πολύ δυνατά και δεν μπορώ να πω μπροστά τους ότι με δέρνουν γιατί μετά θα γίνει χαμός …… με βγάζει έξω από το σπίτι και μου λέει «πήγαινε έξω ρε» και εγώ φοβάμαι και δεν μπορώ πια να λέω όχι …… η γιαγιά βγάζει συνεχώς έξω τον Απόλλωνα και κτυπάει την ξύλινη πόρτα και του λέει, ‘θα έρθει ο γέρος να σε πάρει’, μέχρι να κλάψει πολύ …… αν δεν κλάψει η γιαγιά δεν σταματάει …… εγώ το καλοκαίρι νόμισα ότι πηγαίναμε στα ψηλά ‘λώνια, δεν ήξερα ότι θα μας φέρει Αθήνα …… πρέπει να περιμένω να γεράσω για να ξάνα μείνω μαζί σου;……”