2010-11-16

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΝΕΒΑ: "Κάποτε οι άνδρες είχαν πολύ πιο δυνατή σκέψη, ο τρόπος ζωής σήμερα δεν τους βοηθάει, είναι συνεχώς ανήσυχοι, έχουν φόβους, ψάχνουν συνεχώς τρόπους ευχαρίστησης. Εμείς είμαστε αλλιώς οργανωμένες. Νομίζω ότι έχουμε πάλι ανάγκη από μια πολυγαμική μητριαρχία, αλλά αν το πεις στους άντρες θα τρελαθούν…" (!)



ΑΛΛΟΔΑΠΕΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΑΜΑΖΟΝΕΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΣΣΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΩΣ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΗ 5η ΦΑΛΑΓΓΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ

Η ΒΟΥΛΓΑΡΑ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΣΣΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΝΕΒΑ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΟ ΕΚΜΑΥΛΙΣΤΙΚΟ Athens Voice ΑΡΘΡΟ ΥΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΤΙΤΛΟ «Είναι ωραίο να λειτουργείς με αγάπη» ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΥΓΑΜΙΚΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣΕΛΛΗΝΩΝ


ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΕΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΣΣΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΡΒΑΡΕΣ ΦΥΛΕΣ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΜΑΣ ΔΡΩΣΕΣ ΩΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΑΜΑΖΟΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΗ 5η ΦΑΛΑΓΓΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ-ΠΑΤΡΙΔΑΣ-ΦΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ Η ΚΑΒΒΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΘΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ «ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΡΙΑΣ» ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ ΚΟΥΝΕΒΑ (KABBALAH - ΣΤΗΛΗ ΤΗΣ ΘΥΣΙΑΣ-ΣΤΑΥΡΩΣΗΣ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ (ΦΕΜΙΝΟΑΝΑΡΧΟΑΡΙΣΤΕΡΑΣ) ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΜΕΝΗΣ ΔΗΘΕΝ ΩΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΒΑΘΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΞΕΤΕΛΕΣΘΗ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ «ΤΙΜΩΡΙΑΣ» «ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ» «ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ» «ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟΥ» ΚΑΙ «ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ» ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙ «ΕΠΑΝΕΙΣΑΓΩΓΗ» ΤΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΩΣ ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑΣ-ΘΥΜΑΤΟΣ-ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ-ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΑΣ-ΓΥΝΑΙΚΑΣ-ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΣΣΑΣ ΜΕ ΚΕΚΑΛΥΜΜΕΝΗ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΑΣ-ΠΟΛΕΜΙΣΤΡΙΑΣ-ΑΜΑΖΟΝΑΣ

ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ-ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΒΑΡΒΑΡΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΔΙΔΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΗΤΟΙ ΑΡΧΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΧΗΜΙΚΟΥ ΟΠΛΟΥ ΚΑΥΣΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ ΘΕΙΙΚΟΥ ΟΞΕΩΣ ΩΣ «ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ» «ΤΙΜΩΡΙΑΣ» «ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ» «ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ» «ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟΥ» ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ «ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ» ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥ «ΘΥΜΑΤΟΣ« ΜΕ «ΕΠΑΝΕΙΣΑΓΩΓΗ» ΤΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΙΟ ΩΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ-ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ-ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑΣ-ΘΥΜΑΤΟΣ ΕΝΩ Η ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΟΥ «ΤΙΜΩΡΗΜΕΝΟΥ» «ΘΥΜΑΤΟΣ» ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΓΥΝΑΙΚΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΙΖΟΝΤΕΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΜΑΓΕΙΑΣ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΥ ΑΝΑΡΧΙΣΜΟΥ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΩΣ ΑΛΥΣΙΔΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΠΡΟΔΙΔΑΝ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΥΨΗΛΗΣ ΕΠΙΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΗΛΕΩΣ ΑΜΑΖΟΝΙΚΟΥ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΑΟΡΑΤΟΥ ΚΑΒΒΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΗΛΙΟΥ Ή ΗΛΙΟΣΕΛΗΝΟΥ

ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΩΝ ΗΤΟ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ (ΤΜΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΔΟΣΕΙΣ) ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΝΕΒΑ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΥΛΙΣΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ Athens Voice ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΝΤΕΧΝΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΤΕΤΟΙΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ-ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΨΕΥΔΟ-ΙΔΕΟΛΟΓΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΗΨΙΩΝ ΕΓΡΑΨΕ:
Κωνσταντίνα Κούνεβα
Κωνσταντίνα Κούνεβα: "Κάποτε οι άνδρες είχαν πολύ πιο δυνατή σκέψη, ο τρόπος ζωής σήμερα δεν τους βοηθάει, είναι συνεχώς ανήσυχοι, έχουν φόβους, ψάχνουν συνεχώς τρόπους ευχαρίστησης. Εμείς είμαστε αλλιώς οργανωμένες. Νομίζω ότι έχουμε πάλι ανάγκη από μια πολυγαμική μητριαρχία, αλλά αν το πεις στους άντρες θα τρελαθούν…"




THE KABBALAH's TREE OF LIFE - ΤΟ ΚΑΒΒΑΛΙΣΤΙΚΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ


H ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΝΕΒΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΗ ΠΑΝΤΟΥ ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΦΙΣΣΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΩΣ Η "ΓΝΩΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ-ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ-ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΡΙΑ-ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ-ΘΥΜΑ" ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΟΑΝΑΡΧΟΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΙΣΑΓΕΤΑΙ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΑΜΑΖΟΝΑΣ ΑΡΧΙΙΕΡΕΙΑΣ ΠΟΛΥΓΑΜΙΚΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΘΕΑΣ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΠΟΥ «ΕΓΙΝΕ» ΣΤΟ ΕΚΜΑΥΛΙΣΤΙΚΟ ΜΜΕ ΤΟΥ ATHENS VOICE ΟΠΟΥ ΕΝΤΕΧΝΩΣ «ΔΙΑΔΟΘΗΚΕ» Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΓΑΜΙΚΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΩΣ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΚΑΘ' ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΧΡΗΣΤΟΙ (!)
 
ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ ΚΟΥΝΕΒΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΟΛΥΓΑΜΙΚΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ indymedia ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΟ ΑΛΛΟ ΑΡΙΘΜΟ ΕΝΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΩΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ «ΧΩΝΕΨΗ» ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ
 
ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΠΛΕΟΝ ΟΤΙ ΟΛΟΣ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΕΙΔΙΚΟ ΧΡΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΛΙΜΑΚΩΘΕΙ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΑ ΣΤΑΔΙΑ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ (ΔΡΑΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΟΡΟΛΟΓΙΑ) ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ-ΕΠΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ ΚΑΙ ΔΗ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ: "αλλά αν το πεις στους άντρες θα τρελαθούν…"

ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ ΚΟΥΝΕΒΑ


Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ATHENS VOICE ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ ΚΟΥΝΕΒΑ ΣΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ






Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ATHENS VOICE ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ ΚΟΥΝΕΒΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ PDF
 


Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ ΚΟΥΝΕΒΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΕΚΜΑΥΛΙΣΤΙΚΟ ΜΜΕ ΤΟΥ ATHENS VOICE http://www.athensvoice.gr ΚΑΙ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΝΑΡΧΟΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΑ ΑΡΙΣΤΕΡΙΖΟΝΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ



Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2009

Κωνσταντίνα Κούνεβα : «Είναι ωραίο να λειτουργείς με αγάπη»


ή


ή

Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2009




Της Κωνσταντίνας Κούνεβα (Editorial στο περιοδικό Athens Voice))

Στο δωμάτιό μου έρχεται συνέχεια κόσμος, δεν μου μένει ούτε λεπτό, είτε μιλάω στο τηλέφωνο είτε είμαι με ανθρώπους που με επισκέπτονται. Δεν κουράζομαι γιατί είμαστε άνθρωποι και χρειαζόμαστε συμπόνια και συντροφικότητα. Αυτό φέρνει χαρά και ευτυχία. Σε όλη μου τη ζωή έχω μάθει να είμαι με τον κόσμο.

Στην αρχή η ζωή μου σε αυτή την πόλη ήταν πολύ δύσκολη, εξαιτίας και της κατάστασης του παιδιού μου που ήταν πολύ άρρωστο. Οι άνθρωποι δεν με καταλάβαιναν, δεν μπορούσαν να δουν ότι είμαι καλός άνθρωπος μέσα μου και επειδή δεν ήξερα καλά ελληνικά δεν είχαν υπομονή να με ακούσουν.  Ήμουνα σοκαρισμένη, αλλά καταλάβαινα γιατί τα πράγματα λειτουργούσαν έτσι.

Την πρώτη φορά που μια φίλη της μαμάς μου ήρθε στην πόλη ρώτησε το γιο μου τον Μανουέλ, που τότε ήταν τεσσάρων χρονών, «σου αρέσει η Αθήνα;», κι αυτός απάντησε «όχι, γιατί είναι πολύ βρόμικη και οι άνθρωποι πετάνε τα σκουπίδια κάτω». Κι εγώ όταν ήρθα δεν το πίστευα ότι μπορεί να είναι τόσο βρόμικη μια πόλη, μια πρωτεύουσα κιόλας. Στη χώρα μας αυτό δεν υπάρχει.

Πολλές φορές, όταν τελείωνε ο γιος μου το σχολείο αφήναμε την τσάντα στο σπίτι, είχα ήδη προετοιμάσει το φαγητό, το παίρναμε μαζί με τα βιβλία και τα τετράδιά του και πηγαίναμε στου Φιλοπάππου, σε εκείνο το σημείο απέναντι από την Ακρόπολη, για να φάμε και να κάνουμε τα μαθήματα. Μετά γυρνάγαμε πάλι με τα πόδια, δεν βαριόμασταν να περπατάμε, συζητάγαμε με αυτούς που έβγαζαν βόλτα τα σκυλιά τους και παίζαμε, άρχισα σιγά-σιγά να μιλάω ελληνικά, εκφραζόμουν πιο εύκολα… Ήμουν ευχαριστημένη και έβλεπα και το γιο μου που φαινόταν καλά. Ήταν σαν παραμύθι, πολύ ωραία ζωή.

Πρέπει να αγαπάς τον τόπο σου και την κουλτούρα που σου έχει δώσει, αλλά δεν είναι κακό να περνάς καλά και σε έναν άλλο τόπο, να τον αγαπάς και αυτόν. Αν αγαπάς τους ανθρώπους, αγαπάς κάθε τόπο.

Σήμερα αισθάνομαι μια χαρά στην Ελλάδα. Αυτό που μου συνέβη θα μπορούσε να είχε συμβεί οπουδήποτε αλλού.

Για τα ιατρικά μου έξοδα δεν πληρώνω. Οι ιδιώτες γιατροί προσφέρουν τις υπηρεσίες τους χωρίς λεφτά, έρχονται εδώ από άλλα νοσοκομεία για να με εγχειρήσουν και δεν έχει ζητήσει κανείς τίποτα.

Στον Μανουέλ, γι’ αυτό που συνέβη, εξηγώ ότι η έλλειψη γνώσης στους ανθρώπους τούς κάνει να συμπεριφέρονται με άλογο τρόπο, αλλά ότι εμείς πρέπει να τους καταλάβουμε. Δεν ξέρουμε πώς μεγάλωσε αυτός που μου το έκανε αυτό. Πώς του συμπεριφέρονταν η μαμά του και ο μπαμπάς του. Του λέω ότι αυτούς τους ανθρώπους η ίδια η κοινωνία τους αρρώστησε.

Για εμένα, πάνω από όλα, θέλω να γίνω καλά και να βλέπω, για να μπορώ να διαβάζω. Μου είπαν ότι αυτό θα γίνει, το ένα μου μάτι θα φτιάξει οπωσδήποτε. Στην κατάσταση που βρίσκομαι αυτό είναι μια μεγάλη χαρά. Θέλω να δω το παιδί μου να μεγαλώνει, να μπορέσω να το προετοιμάσω για τη ζωή, να είμαι ήσυχη ότι έκανα όλα όσα έπρεπε να κάνω σαν μητέρα, σαν «γονείς», γιατί έχω και τις δυο ευθύνες, και της μαμάς και του μπαμπά.

Από μικρή διάβαζα λογοτεχνία, έτσι ώστε να είμαι καλύτερη στο σχολείο. Τώρα προτιμώ να διαβάζω φιλοσοφία, ψυχολογία και πολιτική. Μου αρέσει να μαθαίνω πώς εξελίχθηκαν οι κοινωνίες. Είμαι αυτή που είμαι γιατί ενδιαφέρθηκα για τη γνώση και τη σοφία.

Ο συνηθισμένος νους ποτέ δεν χορταίνει. Είσαι ευχαριστημένος, αλλά συνεχίζεις να ψάχνεις. Τρώμε οτιδήποτε βρίσκουμε στο δρόμο μας, έντονες μυρωδιές, έντονες γεύσεις. Αυτοπαγιδευόμαστε.

Κάποτε οι άνδρες είχαν πολύ πιο δυνατή σκέψη, ο τρόπος ζωής σήμερα δεν τους βοηθάει, είναι συνεχώς ανήσυχοι, έχουν φόβους, ψάχνουν συνεχώς τρόπους ευχαρίστησης. Εμείς είμαστε αλλιώς οργανωμένες. Νομίζω ότι έχουμε πάλι ανάγκη από μια πολυγαμική μητριαρχία, αλλά αν το πεις στους άντρες θα τρελαθούν…

Από την παρουσία του τόσου κόσμου που έχω τώρα δίπλα μου, βλέπω ότι είναι πολύ γλυκό για τους άλλους να λειτουργείς με σοφία και αγάπη.


 

1 comments:


id65 είπε...
Πέρα από το προσωπικό σας δράμα , δεν τρομάζω ότι και να πείτε για τους άνδρες.
Αυτό που με τρομάζει είναι η αντιμετώπιση που επιφυλάσσει στα παιδιά των διαζευγμένων ( με πρώτο το δικό μου παιδί ) η μητριαρχική σαρία που επιβλήθηκε από το δικαστικό σύστημα.

Τα παιδιά μας αντιμετωπίζονται σαν αντικείμενα στην ιδιοκτησία των μητέρων τους, και προτιμάτε από το σύστημα να τα στείλουν σε ίδρυμα ή να τα αφήσουν να καταλήξουν σε ψυχιατρική παρακολούθηση, παρά να τα μεγαλώσει ο πολλές φορές επαρκέστερος γονέας πατέρας.

Αν είναι αυτή η γνώμη σας για τους άνδρες, και αυτή η λύση που προτείνεται (μια πολυγαμική μητριαρχία) σκεφτείτε μήπως μια παρόμοια «λειτουργία αγάπης» αντιμετωπίσατε και εσείς.

Οι αφορισμοί κατά του ανδρικού φύλου και η αντιπαλότητα που και εσείς καλλιεργείτε, κανέναν δεν ωφελούν, και τα πρώτα θύματα είναι τα παιδιά μας.

Αλλά «εσείς είστε αλλιώς οργανωμένες» και τέτοιου είδους ευαισθησίες που θέτουν τα δικαιώματα των παιδιών μας πρώτα και πάνω από όλα, δεν συμπεριλαμβάνονται στο να «λειτουργείς με σοφία και αγάπη»

Η αντίσταση κατά της βίας, από όπου και αν προέρχεται ( ανεξαρτήτως φύλου ) δεν πραγματώνεται με αφορισμούς και σεξιστικούς διαχωρισμούς.

Είστε θύμα μιας νοοτροπίας, το παιδί μου μιας άλλης, και με εκπλήσσουν οι θέσεις σας.

Δεν θα επέτρεπα ποτέ στον εαυτό μου ούτε στο γιό μου παρόμοια …παρεκτροπή

Με απέραντη θλίψη
Iakovidis D.
http://id65.tripod.com


ΠΗΓΕΣ:


 
 
ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΦΙΣΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΑΠΟ ΑΝΑΡΧΙΚΑ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΙΖΟΝΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ