2010-12-09

ΤΑΓΜΑ ΛΕΣΒΙΩΝ - ΘΕΟΣΟΦΙΚΟ-ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΟ-ΝΕΟΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΟ-ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΥΡΙΩΝ ΜΕ ΧΑΡΤΟΠΑΙΓΝΙΑΚΟ ΠΡΟΚΑΛΥΜΜΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ - Περιγραφή της σεξουαλικής κακοποίησης της (17χρονης τότε το 1981-82) από την μητέρα της Μαρία.Τ.


Περιγραφή της σεξουαλικής κακοποίησης της (17χρονης τότε το 1981-82) από την μητέρα της Μαρία.Τ.

[θύμα]-  Θα ήθελα να την ακούσουνε, παρ’ ότι ντρέπομαι θα ‘θελα να την ακούσουνε

[θύμα]-  δεν θέλω να φαίνεται ότι τα λέω σε σένα, τα εξομολογούμαι σε όλο τον κόσμο που θα θελήσει να ακούσει αυτή την κασέτα και να μου συμπαρασταθεί και να με βοηθήσει. Όποιος μπορεί να καταλάβει.

[θύμα]-  έχω την τάση, εν πάση περίπτωση ήταν η μάνα μου ο πατέρας μου και η αδελφή μου και σ’ αυτούς τους ανθρώπους θέλεις να δείξεις εμπιστοσύνη και να αφεθείς μπροστά τους, ειδικά όταν είσαι μικρή, αυτό νομίζω ότι φυσιολογικά θα πρέπει να ισχύει σε όλους τους ανθρώπους, δηλαδή και ογδόντα (80) χρονών να φτάσω, αν η μητέρα μου είναι εκατό (100) πάντα θα θέλω να έχω την μητέρα μου ας πούμε, δηλαδή και να της έχω εμπιστοσύνη, ε δεν ήτανε και δεν μπορούσα ποτέ να σκευτώ ότι όταν εκείνη ερχότανε να με αγκαλιάσει να με χαϊδέψει ή να μου πει ας πούμε να κάνει μπάνιο ή να μου πει για ν’ αλλάξει τα ρούχα της ότι εγώ θα πρέπει να φυλάγομαι μην μ’ ακουμπήσει με πιάσει και με χαϊδέψει

[θύμα]-  Οπότε αφού δεν υπήρχε αυτή η … αφού δεν έκανε αυτό το πράγμα ??? ??? γιατί ήτανε μάνα μου ήμουν αυθόρμητη και ευάλωτη και εγώ ??? ??? φυσιολογικές κινήσεις μέσα στο σπίτι, λοιπόν και κείνη ερχότανε κοντά μ’ έπιανε με χάϊδευε ??? το στήθος μου

[θύμα]-  Έπιανε το στήθος μου, το από κάτω, το πουλί μου, έκανε διάφορα πράγματα τα οποία δεν μπορούσα να καταλάβω στην αρχή τι γίνεται, με πίεζε δεν μου άρεσε που γινότανε, μ’ ενοχλούσε δεν μ’ άρεσε που γινότανε, αλλά από πολύ μικρή υπήρχαν κάποια πράγματα τα οποία με έκαναν να μην έχω τις αναστολές μου αυτές δηλαδή με πολύ ήπιο τρόπο μου λέγανε έχεις κομπλεξική, δηλαδή είσαι προβληματική είσαι ντροπαλή άρα είσαι πάλι προβληματική.

[θύμα]-  ε…, κρατούσε γύρω στα πέντε (5) λεπτά, όχι πάρα πάνω, γιατί δυσανασχετούσα και ‘γώ.

[θύμα]-  Φοβάται ότι εσύ άμα μάθεις κάτι τέτοιο θα το βγάλεις στην φόρα και δεν θα το αφήσεις μυστικό, και προφανώς  θέλουν με κάποιο τρόπο να σε εξολοθρεύσουν για να …

[θύμα]-  Ναι, πλησίαζε στο κεφάλι να χαϊδέψει τα αυτιά και το μάγουλο επειδή λέει ξέρει ότι αυτό αρέσει στα παιδάκια, με χάϊδευε, μετά πλησίαζε το πρόσωπό της, έ, πάμε να φιλήσουμε, υποτίθεται πήγαινε να φιλήσει το παιδί της στο μάγουλο στην μύτη, ωωωω, (εννοεί και στο υπόλοιπο πρόσωπο), και πλησίαζε το στόμα. Και μου το ‘κανε και αυτό το πράγμα. Και μετά μου ‘λεγε ότι έλα να σου δείξω…, όταν δίνουμε φιλί στο στόμα το οποίο δεν κάνει και πολύ… πάρα πολύ ώρα, αλλά ήτανε φιλί κανονικό.

[θύμα]-  ε.. όχι… μέσα στο στόμα μου δεν έμπαινε γλώσσα, μπορεί να ακούμπαγε τα χείλια μου η γλώσσα.

[θύμα]-  Το θυμάμαι γιατί… όχι μπορεί, το θυμάμαι γιατί είχα την… την αίσθηση του μαλακού πράγματος, την θυμάμαι στα χείλη μου ????, και μου έλεγε, ότι έλα να σου δείξω τι σου έκανα όταν ήσουν μικρό παιδάκι (επιφώνημα που σημαίνει κλπ. κλπ.). Ανοίγουμε τα χείλη και με φίλαγε στο στόμα. Και μάλιστα όλα αυτά ??? ??? και.. και.. μ’ έχει κάνει να αισθάνομαι άσχημα να πλησιάσω τα παιδιά μου φυσιολογικά. Χώρια γιατί μου δημιούργησε προβλήματα στην… στην συνέχεια της σεξουαλικής μου ζωής με τα αγόρια, και με το πρώτο αγόρι πρώην

[θύμα]-  πρώην σεξουαλικό ανάλογο ??? ??? ??? ??? το οποίο προϋπήρχαν και κει (προφανώς εννοεί τα προβλήματά της). Γιατί την ώρα που πήγαινα να πλησιάσω ένα αγόρι έβλεπα…. τα πόδια της, τα μπούτια της, το γύρω (εννοεί την ήβη), το πρόσωπό της, και μου δημιουργόντουσαν αναστολές και κόμπλεξ.

[θύμα]-  Και δεν είχα μιλήσει σε κανένανε γιατί ντρεπόμουνα.

[θύμα]-  Ναι, όποιος, όποιος είναι ειλικρινής θα το πιστέψει και θα με υποστηρίξει.

[θύμα]-  Στο γυμνάσιο, μετά τα δεκατρία, μετά τα δώδεκα δεκατρία, όταν πια μεγάλωσα και δεν μου άρεσε αυτή η κατάσταση, μετά τα δεκατρία μου είναι, ???, απέφευγα να γδύνομαι μέσα στο σπίτι, και να μην εμφανίζομαι γδυτή μπροστά της, γιατί όταν γδυθείς, όταν θελήσεις να βγάλεις τα ρούχα σου για να φορέσεις την νυχτικιά βγάζεις τα ρούχα σου, μένεις γδυτή για λίγο για να βάλεις την νυχτικιά. Αυτό εμένα το πράγμα μου δημιουργούσε πρόβλημα και φοβία ότι κάποιος θα με πλησιάσει και καθόμουν με τα ρούχα όλη μέρα, και προσπαθούσα να βρω κάποια πρόφαση ή να είναι  κάποιος άλλος στο σπίτι για να το κάνω, να γδυθώ.

[θύμα]-  ???, Δεν έβγαζα τα ρούχα μου για να μην εμφανιστώ γδυτή και την προκαλέσω.

[θύμα]-  Φόραγε την νυχτικιά, ??? ???, καθότανε δίπλα στο μαξιλάρι, και υποτίθεται να χαϊδέψω το παιδάκι μου, και σιγά-σιγά ξεκίναγε.

[θύμα]-  Από κάτω από την νυχτικιά της και έπιανε το ???, της το στήθος της, τα γεννητικά όργανα. Εγώ δεν την άγγιξα ποτέ.

[θύμα]-  Εγώ βλέπω ότι το πήγαινε το χέρι της… κάτω, και το ‘κανε. Τώρα τι ακριβώς έκανε δεν καταλάβαινα, δεν παρακολουθούσα, γιατί αισθανόμουν άσχημα και άβολα και προσπαθούσα να την συνηθίσω αυτή την κατάσταση και να τελειώσει.


ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...