2010-12-09

ΤΑΓΜΑ ΛΕΣΒΙΩΝ - ΘΕΟΣΟΦΙΚΟ-ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΟ-ΝΕΟΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΟ-ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΥΡΙΩΝ ΜΕ ΧΑΡΤΟΠΑΙΓΝΙΑΚΟ ΠΡΟΚΑΛΥΜΜΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ – Περιγραφή της αδιαφορίας των υπολοίπων για την σωματική κακοποίηση της (17χρονης τότε το 1981-82) από τον Μήτσο Κ.


Περιγραφή της αδιαφορίας των υπολοίπων για την σωματική κακοποίηση της (17χρονης τότε το 1981-82) από τον Μήτσο Κ.

[θύμα]-  Και η μάνα μου και ο πατέρας μου καθόντουσαν και κοιτούσανε. Στην είσοδο του δωματίου. Εγώ ήμουν περίπου… ήμουνα δίπλα στο κρεβάτι μου το οποίο ήταν ανάμεσα στο μονό κρεβάτι και της αδελφής μου και την μπαλκονόπορτα. Καθόμουν ανάμεσα. Δεξιά και αριστερά ήταν οι δύο βιβλιοθήκες μας, θυμάμαι ακριβώς και τον χώρο και τις κουρτίνες.

[θύμα]-  Τώρα να σου πω το χειρότερο απ’ όλα ήταν αυτό για μένα… ότι η μάνα μου κι ο πατέρας μου καθόντουσαν και κοιτούσανε λες και βλέπανε θέατρο. Δηλαδή αυτό που θυμάμαι είναι τα μάτια τους.

[θύμα]-  Θεωρούσα και εμένα η οποία είχε υποστεί πρόβλημα, δηλαδή πραγματικά έχω καταλάβει αυτό που λένε, που ακούω στην τηλεόραση, που όταν μια κοπέλα κακοποιείται σεξουαλικά, δεν μπορεί να το πει, διότι ντρέπεται. Καταλαβαίνω πραγματικά πως λειτουργεί. Αφού ??? ??? και άλλος είναι αυτός που πρέπει να ντρέπεται, γιατί ντρέπεται αυτή; Τώρα όμως το καταλαβαίνω.



ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...